Помощ
Как мога да се отпиша от бюлетина?
Искате ли да се отпишете от нашия бюлетин? Смятаме, че това е срамно! Има ли нещо друго, което можем да направим за вас? Ако не, най-лесният и бърз начин да се отпишете е да кликнете върху връзката в края на бюлетина.
Къде мога да намеря информация за моя SIRET номер и регистрация на компанията?
За ваша информация, номерът на SIRET е номерът, посочен в регистрацията на дружеството.
Ето и нашата информация:
CHAL-TEC GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlin
Търговски регистър: Wallstr. 16, D-10179 Berlin HRB 98898
Регистрационен съд: Берлин: Окръжен съд Шарлотенбург, CIF: DE 814529349, WEEE номер: DE 46906833
Управляващи директори: Mgr.Peter Chaljawski
Как мога да променя данните на профила си?
Ако имате някакви въпроси относно профила си в нашите маркови магазини или искате да промените информацията в него, просто се свържете с нашето обслужване на клиенти. Нашият екип ще ви помогне бързо и лесно.
Как мога да изтрия данните на клиентите си?
Сигурни ли сте, че искате да деактивирате или дори да изтриете данните на клиентите си? Свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти.
Мога ли да получа услуги за монтаж или поддръжка на продуктите?
В момента не можем да предложим инсталиране или ремонт на място, но работим по въпроса. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти.
Възможно ли е опаковането на подаръци?
Не, все още не предлагаме опаковане на подаръци. Нашите стоки се доставят в кафява здрава кутия.
Може ли да бъде предоставен EORI код за моята поръчка извън ЕС?
Понастоящем продаваме стоките си само в Европа. Тъй като не изнасяме стоките си извън Европа, не можем да ви изпратим EORI код, но нашият екип за обслужване на клиенти с удоволствие ще отговори на всякакви въпроси или коментари.
Как мога да поръчам?
Можете да правите поръчки на нашия уебсайт или да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.
Мога ли да резервирам продукти?
Понастоящем не можем да предлагаме резервации на продукти, но работим по въпроса.
Какво трябва да направя, ако поръчката ми е отменена и ми е възстановена сума без никакво уведомление?
Ако поръчката ви е била отменена, това може да се дължи на факта, че в момента на изпращане на поръчката не е имало доставчик на транспортни услуги или продуктът вече не е бил наличен. Съжаляваме! Нашата цел е да избегнем забавяне на доставките и да повишим сигурността на планирането. Ето защо сумата за възстановяване е на път към вас.