3 години гаранция 14 дни за връщане на продукта

Помощ

Каква е гаранцията на продуктите?

Ако поръчате като физическо лице можете в 14 дневен срок от доставката да изпробвате Вашия продукт. В случай, че желаете да го върнете - можете да го направите безпроблемно, без какъвто и да било конкретен довод. Физическите лица и фирмите имат три години гаранция на нашите продукти, с изключение на разопакованите - те са само с една година гаранция.

Как мога да върна продукт?

Ако сте поръчали като физическо лице и не са изминали 14 дни от доставката, можете безпроблемно да върнете продукт или да го смените с друг.

Моля попълнете формуляра за връщане на продукт / рекламация на нашия сайт и следвайте стъпките. Моля изпратете продукта на посочения събирателен адрес с куриерска фирма по Ваш избор. Не забравяйте да свалите всички аксесоари и да опаковате добре продукта при изпращането му.

Получих само част от моята поръчка

В случай, че сте получили само част от Вашата поръчка, моля проверете системата за следене на пратката или се свържете с куриер. Куриерската фирма, поради логистични причини, понякога забавя част от пратката на депо и я доставя в друг ден.

Ако има проблем с доставката, моля свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.

Получих погрешен продукт

В случай, че сте получили погрешен продукт - моля, снимайте получения от Вас продукт и информирайте обслужване на клиенти. Ще получите етикет за вземане на погрешния продукт от Вас и ще Ви бъде изпратен правилният продукт.

Получих неработещ продукт

Ако установите повреда при продукта след отваряне на пратката, моля, попълнете формуляра за рекламация на нашия сайт и следвайте стъпките. Можете да изискате смяна, поправка или връщане на Вашата сума.

Кога ще ми върнете парите за отказана поръчка / рекламиран или върнат продукт?

Сумата ще бъде получена на Вашата сметка в срок от 14 работни дни от датата на административното обработване на връщането на Вашата сума.

Кога ще получите върнатия от мен продукт?

След получаване на продукта на нашия събирателен адрес в България, го препращаме за наша сметка до централен сервиз и склад в Словакия. Обикновено получаването на продукта в сервиз става в рамките на една седмица, като ще бъдете информирани автоматично чрез email / SMS за състоянието на Вашата рекламация / връщане на продукт.

Не получих потвърждение за направената рекламация / връщане на продукт

В случай, че сте регистрирали на нашия сайт връщане на продукт / рекламация, ще получите копие на документа и необходимата информация на Вашия мейл. Моля проверете и в папка СПАМ. В случай, че не откриете дадения документ, моля, свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.

Искате да промените своята рекламация / връщане на продукт

Ако желаете да смените вече направената рекламация на връщане на продукт, моля, свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.

Искам някой да вземе от мен продукт, който връщам / изпращам като рекламация

За да върнете продукт или да го изпратите като рекламация е необходимо да попълните формуляра за връщане на продукт / рекламация и да го изпратите на посочения събирателен адрес, с удобна за Вас куриерска фирма. При изпращане на продукта като рекламация и потвърждаване на проблема от наш сервизен техник, транспортните разходи за рекламацията могат да Ви бъдат върнати при предоставяне на документ за транспортните разходи и банкова сметка.

Мога ли да сменя продукт от моята поръчка за друг?

Ако желаете да смените продукт от Вашата поръчка за друг - моля, свържете се с нашето обслужване на клиенти. Ще се радваме да Ви помогнем.

Кой заплаща транспортните разходи за рекламация или връщане на продукт?

Транспортните разходи за връщане на продукт, в 14 дневен срок от доставка, до нашия събирателен адрес, се покриват от клиента. Можете да изпратите продукта с удобна за Вас куриерска фирма. При изпращане на продукта като рекламация и потвърждаване на проблема от наш сервизен техник, транспортните разходи за рекламацията могат да Ви бъдат върнати при предоставяне на документ за транспортните разходи и банкова сметка.

Сторниране на поръчка

Докато Вашата поръчка все още не е изпратена, можете да я откажете. Влезте в своя профил, отидете на полето на поръчката и натиснете на "отказване"

Внимание: Всички молби за отказване на поръчка, изпратени чрез мейл, се нуждаят най-малко от 24 часа за отговор. Тъй като повечето поръчки се изпращат до 24 часа от приемане на плащането, ако желаете да спрем Вашата поръчка, Ви препоръчваме да се свържете с нас по телефона.

Ако Вашата пратка е на път, а в тракинга на поръчката виждате информация за изпращането на Вашата поръчка, тя вече не може да бъде спряна.

В такъв случай препоръчваме отказване на пратката директно на куриера.

Поръчката ми е била сторнирана

В случай, че сте информирани, че поръчката Ви е сторнирана - това вероятно се е случило поради логистични причини. Продуктът не бил в наличност при обработване на поръчката.

Най-често системата премахва от страницата веднага всички недостъпни продукти. В много редки случаи има забавяне, при което даден продукт остава на страницата (в наличност) няколко часа, след като бъде реално разпродаден.

За да се избегнат допълнителни проблеми, Вашата поръчка е автоматично сторнирана. Вашето плащане е върнато в пълна сума посредством първоначалния начин на плащане.

Горе