3 години гаранция 14 дни за връщане на продукта

Помощ

Всичко за доставката

Германия, България, Италия, Франция, Испания,Обединеното кралство, Ирландия, Холандия, Белгия,Швейцария, Австрия, Чехия, Полша, Словакия, Унгария, Словения, Румъния, Хърватия, Португалия, Швеция и САЩ.
В момента работим над възможности за доставка до още повече държави.

С какъв куриер се доставят пратките?

За България поръчките се доставят с МБМ експрес. Поради логистични причини не е възможна смяна на доставчика с друг.

  • Времето за доставка може да се различава от продукта и натовареността на куриерската фирма.
  • Очакваното врерме за доставка за повечето продукти до 30kg е около 8 работни дни от изпращане на продукта. Очакваното време за доставка на по-обемните продукти е до 15 работни дни.

Тъй като времето за доставка може да се варира поради натовареността на куриерската фирма в различни периоди, винаги проверявайте времето за доставка направо на страницата на продукта.

ВАЖНО! При задаване на поръчка не е възможна експресна доставка или избор на конкретен ден за доставка, тъй като не е възможно да се предположи от куриерската фирма точен ден за доставка.

Мога ли да променя информацията в моята поръчка?

Информация за дадена поръчка може да бъде променена само преди изпращане на продукта.

Ако продуктът вече е на път, не е възможно да се промени адресът за доставка, тъй като не е възможно да бъде добавена информация за вече изпратена и пътуваща пратка.

Препоръчваме Ви да се свържете директно с куриерската фирма и да уточните с тях необходимите данни за доставка. В случай на проблем, моля, свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.

Не получих система за следене (тракинг) на поръчката

Веднага, след като поръчката бъде изпратена от нашия склад, ще получите система за следене на Вашия мейл. Моля погледнете и в папка СПАМ.

Можете да проследите Вашата поръчка на този линк (напишете Вашия номер на поръчка), а можете да получите актуална и най-точна информация за състоянието и очаквания ден за Вашата доставка на телефон 0700 10 100 -МБМ Експрес, като продиктувате Вашия евродис номер.

Искам да проверя къде е моята поръчка

Времето за доставка за България е средно 8 работни дни.

След изпращане на продукта повечето пратки се доставят за 6-8 работни дни. Големите и обемни пратки се доставят за около 13-15 работни дни.

Препоръчваме Ви да проверявате състоянието на Вашата пратка тук ,а можете да получите актуална и най-точна информация за състоянието и очаквания ден за Вашата доставка на телефон 0700 10 100 -МБМ Експрес, като продиктувате Вашия евродис номер.

При значително забаввяне на Вашата поръчка, моля, свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.

Поръчката ми закъснява / В системата за следене не виждам движение

Ако Вашата поръчка закъснява значително, или не сте получили система за следене, проверете статуса на Вашата поръчка. Ако виждате, че Вашата поръчка е в движение, препоръчваме Ви да се свържете директно с доставчика. Можете да получите актуална и най-точна информация за състоянието и очаквания ден за Вашата доставка на телефон 0700 10 100 -МБМ Експрес, като продиктувате Вашия евродис номер.

В случай на проблем, моля, свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.

Системата за следене показва, че пратката е доставена, но не съм получил нищо

В случай, че системата за следене показва „доставено“, но още не сте получили продукта, моля попитайте Вашите приятели, съседи, колеги или членове на семейството, дали не са получили и подписали приемането на пратката от Ваше име. Често се случва, че пратката е приета от Ваш близък.

Получих само част от моята поръчка

В случай, че сте получили само част от Вашата поръчка, моля проверете системата за следене на пратката, или се свържете с куриера. Куриерската фирма, поради логистични причини, понякога забавя част от пратката на депо и я доставя в друг ден.

В случай, че Ви липсва някаква част / части от продукта, моля обстойно проверете цялата кутия - някои части са под или в стиропора, или в долната част на кутията. В случай, че сте проверили обстойно цялата кутия и всички стиропори от всички страни, а не сте открили липсващата част - моля свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.

Продавате ли части / аксесоари към продуктите?

Ak vám v čase doručenia zásielky chýba nejaká súčiastka v balení alebo ak časť produktu už nefunguje správne a máte záruku 3 roky, máme Ако при доставката липсва някаква част от пратката, или аксесоар не функционира правилно, а продуктът е с гаранция, имаме възможност да Ви изпратим необходимата резервна част.

Моля свържете се с нашето обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.

Много аксесоари към продуктите са достъпни и на нашия сайт (купи, кабели, филтри). На страниците на продуктите са показани и аксесоарите, които могат да се закупят към тях.

Получих повреден при транспорта продукт

След получаване на Вашата пратка, моля, проверете внимателно продукта и аксесоарите му. Ако установите, че продуктът е бил повреден при транспорта, моля направете следното:

Снимайте повредата веднага след като отворите продукта. Трябва да информирате куриерската фирма за повреда при транспорта най-късно до 48 часа от приемане на пратката. Моля попълнете формуляра за рекламация на нашия сайт, като Повреда при транспорта и следвайте стъпките. От куриерската фирма ще се свържат с Вас с допълнителна информация.

При проблем, моля свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.

Горе